Октябрь 12, 2018 – 16:57

Двигун автомобіля-один з найважливіших агрегатів. Саме він забезпечує рух транспортного засобу та на нього припадає максимальне навантаження. Природно, в процесі експлуатації двігательізнашівается. Існують певні нормативи, що визначають порядок і правила проведення поточного та капітального ремонту двигуна. Відповідно до них, втручання майстрів потрібно, коли транспортний средствопрошло певну кількість кілометрів. Однак, неправильна експлуатаціяавтомобіля, неякісне паливо і інші чинники можуть призвести до того, що ремонт двигуна буде потрібно набагато раніше.

Профессиональная разборка aveo киев заказать по самой выгодной стоимости на сегодняшний день.

Сигналами до того, що головним агрегатом автомобіляне все в порядку стає збільшена витрата бензину і масла, утворення нагару на свічках, підвищена гучність і зниження продуктивності роботи. Можуть спостерігатися «плаваючі» обороти або «троение». Розбиратися в причинах і шукати, а також усувати несправність, повинен тільки висококваліфікований фахівець. Довіряти ремонт двігателявнутреннего згоряння «гаражним» майстрам або намагатися виконати всі роботи самостійно ні в якому разі не можна.

Поточний ремонт не займає багато часу і не відрізняється великою складністю. В основному він стосується заміни фільтрів, масла, прокладок, а також ременя ГРМ. Набагато складніше капітальний ремонт. В ідеалі, якщо всі роботи проведені правильно і агрегат є дуже запущеним, він повинен повернутися в заводський стан.

Традиційно, капітальний ремонт двигуна ділиться на п'ять етапів:

- підготовчий;

- ремонт блоку циліндрів;

- ремонт головки;

- складання;

- діагностика.

На підготовчому етапі двигун знімають з автомобіля і встановлюють на спеціальному стенді. Агрегат очищають від зовнішніх забруднення і починають послідовно розбирати, дефектуя кожну деталь. Залежно від результатів перевірки, приймається рішення восстанавліватьілі замінювати деталь.

При капітальному ремонті блоці циліндрів проводиться розточування робочих циліндрів, зміцнення кріплення клонували, прочищення маслоподводящие трубок.

При ремонтеголовкі двигуна велика частина деталей (клапани, сідла, розподільний вал, сальники) підлягають заміні. Зварні шви упрочняются і шліфуються. Після цього двігательсобірается і встановлюється на спеціальний стенд, де агрегат тестується на максимальній потужності протягом доби. За цей час повинна відбутися притирання всіх деталей і виявиться можливе невідповідності.


Похожие страницы:

  1. Будівництво Будинків з арболіту Своїми Руками
  2. ​Пристрій фундаменту на болотистому ґрунті
  3. ​Профессиональный ремонт двигателя Айболит авто - гарантия качества
  4. ​Секрети ремонту. Як поміняти батареї опалення
  5. ​Преимущества такси над прочими видами транспорта